Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
12.300 Ft
Menny.:db
Kép 1/8 - Vidám állati egyensúlyozás - Beleduc
Kép 2/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 3/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 4/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 5/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 6/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 7/8 - vidam allati egyensulyozas
Kép 8/8 - vidam allati egyensulyozas
Vidám állati egyensúlyozás - Beleduc
Nagyításhoz álljon a képre az egérrel

Vidám állati egyensúlyozás - Beleduc

12.300 Ft
Korosztály
Alsósoknak (5-10 év)
Menny.:db
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó:
Ez a hihetetlenül izgalmas egyensúlyozós társasjáték kétféleképpen is játszható. Kiválóan fejleszti a koncentrációt és a finommotorikus készségeket.
Cikkszám: BE 22770
Szállítási díj: 990 Ft
Elérhetőség: Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.
Szerezhető hűségpontok: 164

Leírás és Paraméterek

A játéktábla izeg-mozog, és billeg. De ki lesz képes megtartani a helyes egyensúlyt, mikor a virágok szellőben hajladoznak a réten? Csak a kézügyességednek és jó megfigyelőképességednek köszönhetően segíthetsz a békának és barátainak, hogy biztonságban landolhassanak a kertben. De vigyázz, könnyen vizes lehetsz! A játék kétféleképpen játszható: mindkét változat javítja a koncentrációt és a finommotorikus készségeket.

Háttértörténet:
A mező állatai egy forró nyári napon a tóhoz gyűlnek, hogy lehűtsék kicsit magukat. ’Játsszunk valamit!’ javasolja a kis szitakötő. ’Mindenki válasszon egy virágot, amire rárepül, de anélkül, hogy vizes lenne. Az nyer, aki a játék végére is száraz marad.’ Tudsz segíteni az állatoknak, hogy eljussanak a virágokra, és vízililiomokra, anélkül, hogy vizesek lennének? Vigyázz, ha nem sikerül, rád is fröccsenhet pár csepp víz!

A játék előkészítése:
Kétféle játékvariációból választhatunk. A játéktábla azon oldalát használva, amin a ’virágos mező’ található, a színkockával és az állatos dobókockával játszunk, a békák, pillangók és méhecskék állatfiguráival kiegészítve. Ez a játék különösen alkalmas a kisebb gyermekek számára, mert csupán négy különböző szín van játékban, és a figurákat sem kell a játéktáblán nagyon pontosan elhelyezni. A játéktábla „tavas” oldalán játszva, a színkockát kihagyjuk a játékból, és csak a szitakötős- és az állatos kockákkal játszunk. Ebben a változatban az összes figura és a szitakötő is játszik. Ez a játék inkább az idősebb gyermekeknek alkalmas, mert 5 különböző színt kell azonosítani, és a figurákat pontosan kell elhelyezni a két különböző színű kehelyből álló vízililiomok megfelelő részére. Ezenkívül, a hintázó szitakötő is nehezíti a játékot. Vegyük ki a játéktáblát és helyezzük el az asztalon, a kívánt oldalával felfelé fordítva. Tegyük ki mellé az állatfigurákat, dobókockákat és vízcseppeket.

A játék menete:

Virágos rét
A játéknak ehhez a változatához fordítsuk a játéktáblát a ’virágos mezőt’ mutató oldalára, és használjuk a színkockát, és az állatos kockát. A virágok itt négy különböző színben fordulnak elő, és sövény választja el az egyes színeket egymástól. A legfiatalabb játékos kezd. Ezután óramutató járásával megegyező irányba halad a játék. A kezdő játékos egyszerre dob a színkockával és az állatos kockával, és elveszi a dobott állatot, majd óvatosan a mezőnek arra a részére helyezi, ahol az általa dobott színű virágok találhatók. Mindegyik színű virágból két elkerített résznyi van a játéktáblán. A játékos ezek közül tetszőlegesen eldöntheti, melyikre helyezi az állatot. Ugyanarra a részre egynél több állatot is helyezhetünk. De vigyázat, az állatok bele ne essenek a tábla közepén lévő tóba. Ha ez történik, az állatot ki kell venni a vízből, és vissza kell tenni a mezőre. Ha mosolygó fejet dobunk, a dobott figurát a mező bármely részére felhelyezhetjük. Ezután a következő játékos jön. Ha az általa dobott állatfigura már nem elérhető, a következő játékoson a sor. Ha a többi állat közül bármelyik leesne a játéktábláról, miközben valamelyik játékos felhelyezi az általa dobott figurát a táblára, a körnek vége. Mivel az állatok beleestek a vízbe, az a játékos, akinek a hibájából történt az eset, kap egy vízcseppet. Ezt követően a játék újraindul.

A játék vége:
Amint valamelyik játékos másodjára lesz vizes, vége a játéknak, és az a játékos veszít, aki miatt a játéknak vége lett. Az nyer, akinek a játék végére a legkevesebb vízcseppje van, vagy akinek egyáltalán nincs vízcseppje. Ha minden állatot felhelyeztünk a táblára, és nem esik le egyik sem, továbbra is dobjunk a kockával, de a dobott állatokat ezúttal vegyük le a játéktábláról. Ha állatok esnek le a játéktábláról, míg valamelyik játékos levesz egy figurát, az a játékos egy vízcseppet kap. Ezt követően a játék újraindul.

’Utazó’ verzió:
A játék a fent leírtak alapján zajlik. De ha mosolygó fejet dobunk, le kell vennünk a tábláról egy általunk választott állatfigurát, és át kell helyeznünk egy másik virágos részre (a játék kezdete előtt döntsük el, hogy óramutató járásával megegyező vagy ellentétes irányba haladunk).

Játék vízcseppek nélkül:
A játék elve ugyanaz, mint az ’utazó’ verzió esetén, a különbség csak annyi, hogy a játékfigurákat a játék kezdete előtt egyenlően szétosztjuk a játékosok között. Ha az állatok leesnek, a játékosnak le kell őket venni a tábláról. A cél most az lesz, hogy az összes állat felkerüljön a játéktáblára. Az a játékos nyer, aki elsőként végre tudja ezt hajtani. Ebben a játékban ne használjuk a vízcseppeket.

Szitakötős verzió:
Ebben a változatban a szitakötő is játszik. A játék kezdete előtt, a legfiatalabb játékosnak a mező egy tetszőlegesen választott részére kell helyeznie a szitakötőt. Ebben a verzióban a szitakötő a játék teljes időtartama alatt a táblán marad. Ha mosolygó fejet dobunk, a szitakötőt a dobó játékos által választott részre kell áthelyezni.

Tó vízililiomokkal
Ebben a verzióban, a játéktáblát arra az oldalára fordítjuk, ahol a tavirózsás tó található. 5 különböző színben találhatók itt, a kétszínű kehelyből álló vízililiomok. Ebben a játékban a szitakötő is játszik, és a színkockát kicseréljük a szitakötős kockára. A játékot itt is óramutató járásával megegyező irányba haladva játsszuk, de ezúttal a legidősebb játékos kezd. A játék kezdete előtt, a legidősebb játékos elhelyezi a szitakötőt egy általa választott tavirózsára. A szitakötő a játék egésze alatt a táblán marad. Ezt követően a játékos egyszerre dob az állatos és a szitakötős-színkockával. Ezt követően, a játékosnak az általa dobott állatot, egy, az általa dobott színt megjelenítő tavirózsára kell helyeznie. Mindegy, melyikre, azonban arra kell figyelnie, hogy az állatfigura nem lóghat túl a tavirózsa szélén. Ha viszont a játékos nem színt dob, hanem szitakötőt, a szitakötőnek helyet kell cserélnie, a másik kockával dobott állattal. Ha nincs olyan állat a játéktáblán, amivel a szitakötőnek helyet kéne cserélnie, egyszerűen csak változtassuk meg a szitakötő helyét. Az állatoknak itt sem szabad a vízbe esniük, ha ez megtörténik, azt az állatfigurát le kell venni a játéktábláról, és újra fel kell használnia az adott játékosnak. Ha az egy színhez tartozó összes mező foglalt, vagy a dobott állatfigura már nem elérhető, a következő játékos jön.

A csomagolás mérete 34 × 34 × 6 cm
Egyensúlyozó játéktábla átmérője 30 cm
A doboz tartalma 1 db egyensúlyozó játéktábla, 1 db fa egyensúlyozó talp, 3 db dobókocka, 4 db béka, 4 db pillangó, 4 db méhecske, 5 db vízcsepp, 1 db szitakötő
Anyaga Karton és fa
Ajánlott korosztály 4 +
Játékosok száma 2 - 4

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Facebook kommentek