Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek

1. Általános információk

1.1. A Szolgáltató adatai

A toycity.hu webáruház üzemeltetője:

Cégnév: Szabó Balázs E.V.

Székhely: 1138 Budapest, Sólyatér utca 4.

Nyilvántartási szám: 54891964

Adószám: 56256053-1-41

Bankszámlaszám: 11773140-00504676

Tel.: +36 30 960 2877

E-mail: info@toycity.hu

Tárhelyszolgáltató: Shoprenter.hu Kft., 4028 Debrecen, Kassai út 129.

A szerződés nyelve: magyar

(továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó)

 

1.2. A webáruház általános bemutatása

A toycity.hu webáruház tevékenységi köre játékok, fejlesztő eszközök és játékok, mozgásfejlesztő eszközök és játékok, gyermek sporteszközök, társasjátékok csomagküldő online kiskereskedelme.

2. Az elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2.2. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

•          már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

•          új vásárlóként akar regisztrálni

•          esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A megrendelés létrejöttéhez Vevőnek el kell fogadnia a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit. Megrendeléskor kötelező megadni a Vásárló valós nevét, címét, telefonos elérhetőségét, e-mail címét, illetve a számlázáshoz szükséges adatokat.

2.3. Szállítási módok és azok díjai

  • GLS Házhozszállítás - 20.000 Ft-ot nem meghaladó megrendelés esetén 1290 Ft,  20.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.
  • GLS Csomagpont - 20.000 Ft-ot nem meghaladó megrendelés esetén 990 Ft,  20.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.
  • Budapesten és Pest Megyében a Szolgáltató saját szervezésű házhozszállítása - Br. 20.000 Ft-ot nem meghaladó megrendelés esetén Br. 1090 Ft, Br. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.
  • Személyes átvétel a 1154 Budapest, Tompa Mihály utca 121/a cím alatti átvevőpontunkon. Nyitvatartás: H-P 8-20 óráig Sz: 8-12 óráig (Szombaton csak előre egyeztetett időpontban telefonon vagy e-mail-en keresztül.)

 

A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről. Szállítás csak Magyarország közigazgatási határán belül lehetséges, külföldre nincs mód rendelni.

 

2.4. Fizetési módok

 

  • Banki átutalás - Megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését véglegesítjük, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel. Az átutalás megjegyzés rovatában kérjük a rendelés azonosítóját feltüntetni. A beérkező átutalás feldolgozása 2 munkanap. A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását követően, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor.
  • Barion online bankkártyás fizetés - Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Utánvétes fizetés – A csomag kézhezvételekor a futárszolgálatnál történik a megrendelt termék kifizetése. az utánvétes fizetésnél 200 Ft illetéket számolunk fel.
  • Készpénzes fizetés - A budapesti átvételi pontunkon történő személyes átvétel esetén a munkatársunknál csak készpénzes fizetésre van lehetőség. Az utánvétes fizetési módnál 1% kezelési költséget számítunk fel.

2.4. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatóak. Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmaznak, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató Áfa fizetésére nem köteles. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kerül hozzáadásra a rendelés összegéhez. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Amennyiben készlethiány miatt a megrendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük.

2.5. A megrendelés visszaigazolása és a szerződés létrejötte

Minden rendelésről 48 órán belül e-mailben visszajelzést küldünk.

Távollevők között a szerződés a Vevő általi megrendelést követően a Szolgáltató által küldött visszaigazolással jön létre a Felek között. A megrendelés leadásával a Szolgáltató még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, viszont a Vevő részéről ajánlati kötöttséget eredményez. Az ajánlati kötöttség fogalma szerint, aki szerződés megkötésére irányuló szándékát egyértelműen kifejező és a lényeges kérdésekre kiterjedő jognyilatkozatot tesz, nyilatkozatához, azaz megrendeléséhez kötve marad.

Megszűnik az ajánlati kötöttség:

  • amennyiben Szolgáltató 48 órán belül a megrendelésre nem küld visszaigazolást
  • amennyiben a Szolgáltató a megrendelést visszautasítja, és ezzel egyidejűleg intézkedik a kifizetett vételár és szállítási díj visszatérítéséről.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa.

2.6. Szállítás

Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött futár cégek, vagy a Szolgáltató saját maga végzi. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállítók között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A teljesítés a vevő által megjelölt szállítási címre kiszállítással, és annak a vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély a megrendelt termék vevő vagy vevő megbízottja részére történő átadásával száll át a vevőre.

 

3. Elállás a szerződéstől

3.1. Szolgáltató elállási joga

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, és intézkedni az esetlegesen megfizetett ellenérték visszatérítéséről.

A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette.

Elállás esetén a Szolgáltató a vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a vevő bankszámlájára.

3.2. Vevő elállási joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket.

A jogszabályban meghatározott 14 napos elállási időn felül a Szolgáltató további 16 napra kiterjeszti Vevő elállási jogát, azaz összesen 30 napig van erre lehetőség.

Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 30 nap elteltével jár le, amelyen a vevő vagy a vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A terméket a vásárló a saját költségén köteles visszajuttatni a Szolgáltató székhelyére Az elállási jog gyakorlása esetén a vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárat a vevő részére a szállítási költségen kívül. Elállás esetén a szállítási költség visszatérítésére nincs mód.

A Szolgáltató előzetes, eltérő engedélye kivételével, kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan és hibátlan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből eredő költségek a vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni vagy postai úton Szolgáltató székhelyére, vagy elektronikus levélben a info@toycity.hu e-mail címre.

Amennyiben az elállásra nyitva álló 30 napos határidőben megküldi a vevő elállási nyilatkozatát, akkor elállási joga határidőben gyakoroltnak tekintendő, azonban a vételár visszatérítése mindaddig visszatartásra kerül, amíg a termék a Szolgáltató részére megérkezik.

 

4. Záró rendelkezések

4.1. Jelen ÁSZF hatálya

Az ÁSZF hatályba lépés napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés napján érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

4.2. Adatvédelemre és adatkezelésre vonatkozó információk

A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar szabályozásnak (2011. évi CXII. törvény) és az EU adatvédelmi előírásainak (EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE).

A személyes adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Az adatkezelésre vonatkozó irányelveink az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunkban találhatóak.

4.3. Egyéb alkalmazandó jogszabályok

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről rendelkezései az irányadók.