Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
28.910 Ft
Menny.:db
Kép 1/6 - Programozható robot egér szettben - Learning Resources
Kép 2/6 - programozhato robot eger
Kép 3/6 - programozhato robot eger
Kép 4/6 - programozhato robot eger
Kép 5/6 - programozhato robot eger
Kép 6/6 - programozhato robot eger
Programozható robot egér szettben - Learning Resources
Nagyításhoz álljon a képre az egérrel

Youtube videók

Programozható robot egér szettben - Learning Resources

28.910 Ft
Korosztály
Alsósoknak (5-10 év)
Menny.:db
Átlagos értékelés: 2
Gyártó:
Igazi szenzáció a Learning Resources-től! A gyermek már egészen fiatal korban megismerkedhet a programozás alapjaival játékos köntösbe csomagolva.
Cikkszám: LER 2831
Szállítási díj: Ingyenes
Elérhetőség: Előrendelhető - 2-6 hét
Várható szállítás: 2021. december 24.

Leírás és Paraméterek

Kedves Szülők! Kedves Pedagógusok!

Manapság a gyerekeket eddig soha nem látott módon veszi körül a technológia. Videójátékok, okostelefonok, tabletek. Mindennapi életünket jelentősen befolyásoló kommunikációs eszközök. Ami mindegyikükben közös, az a programozás!

De mi is az a programozás?

A programozás a szó szoros értelmében adatok átalakítását jelenti, a számítógép által értelmezhető módon: gyakorlatilag megmondjuk a számítógépnek, hogy mit csináljon. A programozás olyan mindennapi tevékenységeink során is jelen van, ahol először nem is gondolnánk: például amikor beállítjuk a mikrót, vagy amikor meghatározott sorrendben számokat pötyögünk be a számológépbe. A mai programozás már nem olyan, mint a régi, hagyományos programozás: lehet tevékeny, vizuális, érdekfeszítő és mókás! A pedagógusok egybehangzó véleménye szerint, a programozás alapfogalmainak bevezetése fejleszti a gyermek problémamegoldó készségét és kritikai gondolkodását. Ez a játék a témát bevezetve biztosítja ezeknek a 21.században nélkülözhetetlen készségeknek a mókás, való-világban is hasznosítható alkalmazását.

Mit taníthat egy programozható robot egér?
• Problémamegoldást
• Hibák önálló korrigálását
• Kritikai gondolkodást
• Analitikus gondolkodást
• Feltételező-logikát
• Másokkal való együttműködést
• Kommunikációs készségeket
• Távolságbecslést
• Térbeli fogalmakat

Alapműködés

BEKAPCSOLÓGOMB Csúsztassuk el az OFF-ról a bekapcsológombot. Az egér kész a programozásra!
SEBESSÉG Válasszunk NORMÁL-és HIPER sebesség közül.
ELŐRE NYÍL Az előre haladáshoz: az egér előrefelé halad (kb 12.5 cm-t).
HÁTRA NYÍL A hátrafelé haladáshoz: az egér hátrafelé halad (kb 12.5 cm-t).
JOBBRA NYÍL A jobbra forduláshoz: az egér 90°-al jobbra fordul.
BALRA NYÍL A balra forduláshoz: az egér 90°-al balra fordul.
AKCIÓ GOMB (PIROS) Minden AKCIÓ-lépésnél, az egér az alábbi 3 VÉLETLENSZERŰ cselekvés egyikét hajtja végre:
• Előre-hátra mozog
• Hangosan sípol
• Csipog (és felvillannak a szemei)

GO (ZÖLD GOMB) Nyomd meg, hogy az egér végrehajtsa a beprogramozott utasításokat. TÖRLÉS GOMB (SÁRGA) Nyomd meg, hogy kitöröld a beprogramozott utasításokat, és tartsd lenyomva addig, míg meg nem hallod a törlést megerősítő hangot.

A labirintus alaplap összeszerelése
Gyűjtsd össze az alaplap összetevőit (16 db), és rakd ki belőlük a labirintus-alaplapot, vagy bármilyen, képzeleted-ihlette téralakzatot. Az alábbiakban több példát is láthatsz ehhez.

A labirintus falak felhasználása
Készíts labirintust: illessz az alaplapra falakat, a vonalak mentén. Kövesd a feladatkártyákon lévő mintákat az építéshez. Ezt követően programozd be az egeret úgy, hogy átjusson a labirintuson, és elérjen a sajtig. A gyerekek tetszőlegesen megépíthetik saját labirintusukat, beprogramozhatják az egeret, hogy elérjen a célig, és meghívhatják barátaikat is, az általuk épített labirintus kipróbálására. A leendő mérnökök akár saját labirintusukat is megépíthetik, az otthonról vett tárgyak felhasználásával: az egér bármilyen felületen ugyanolyan könnyen manőverezik, mint a labirintus alaplapon.

Iránykártyák
A színes, kétoldalas iránykártyák segítik a tervezett útvonal lépéseinek nyomon követését. Minden kártyán egy-egy beprogramozható irányt, vagy „lépést” látunk, melyet különböző színű nyilak jelölnek. A nyilak színei megegyeznek az egéren lévő gombok színével (a végrehajtható parancsokról bővebben lsd. az Alapműködés című részt). A könnyebb használat kedvéért, azt javasoljuk, hogy rakjuk sorba a kártyákat úgy, hogy a sorrend tükrözze a programozás egymást követő lépéseit. Például, ha a programozásnál a következő lépéseket kell végrehajtanunk: ELŐRE, ELŐRE, JOBBRA FORDUL, ELŐRE, AKCIÓ, helyezzük a kártyákat ebbe a sorrendbe, hogy könnyebben kövessük és észben tartsuk a lépéseket.

Feladatkártyák
A készlet 10 db, kétoldalas feladatkártyát is tartalmaz, melyek alapján 20 különböző labirintus rakható össze. Ezek a kártyák oktatási segédeszközként is használhatók, melyek segítségével a fiatal programozók fejleszthetik készségeiket. Kezdjük az 1-es számú kártyával az alapok elsajátításáért, majd haladjunk a számok sorrendjében, fejlesztve a logika-és kritikai gondolkodást. Minden, a feladatkártyákon található labirintus esetén az a cél, hogy a beprogramozott egér elérje a sajtot. Minden labirintust a lehető legkevesebb lépés megtételével próbáljunk meg teljesíteni. Az alagutas labirintusok esetén győződjünk meg róla, hogy az egér minden alagút alatt áthaladt, mielőtt eléri a sajtot.

Az elem használatára (behelyezés, kicserélés) vonatkozó információk
Figyelmeztetés! Hogy elkerüljük az elem szivárgását, kérem figyelmesen kövesse az alábbi utasításokat! Ezek elmulasztása az elem savas-szivárgásához vezethet, ami könnyen sérülést okozhat.

Szükséges: 3 x 1.5V-os AAA elem, Phillips-csavarhúzó
• Az elemek behelyezését vagy kicserélést felnőtt végezze.
• A robot egér működtetéséhez 3 db AAA elem szükséges.
• Az elemek helye az eszköz alapzatán található.
• Az elemek behelyezéséhez, előbb csavarozzuk ki és távolítsuk el az elemtartó doboz ajtaját. Helyezzük be az elemeket, az elemtartó belsejében jelölt módon.
• Helyezzük vissza az elemtartó ajtaját, és csavarral biztosítsuk.

Az elemek -és a játék karbantartására vonatkozó információk
• Használjunk (3) három db elemet a játék működtetéséhez.
• Győződjünk meg arról, hogy az elemeket megfelelően helyeztük be (felnőtt felügyelettel), és betartottuk a játék-és az elem gyártóinak utasításait
• Ne vegyítsük a lúgos, szabvány (karbon-cink), vagy újratölthető (nikkel-kadmium) elemeket.
• Ne vegyítsük az új és használt elemeket.
• Illesszük be az elemeket megfelelő polaritásuk szerint. A pozitív (+) és negatív (-) jelzésű végeket az elemtartó doboz belsejében jelzett irányba állítva kell behelyezni.
• Ne töltsünk újra olyan elemet, amely nem újratölthető.
• Az újratölthető elemet csak felnőtt felügyelete mellett töltsük újra.
• Töltés előtt távolítsuk el az újratölthető elemet a játékból.
• Csak azonos típusú elemeket használjunk.
• Mindig vegyük ki a termékből a lemerült elemeket.
• Abban az esetben, ha a játékot hosszabb ideig nem használjuk, vegyük ki belőle az elemeket.
• Tároljuk szobahőmérsékleten.
• A játék tisztításához száraz ruhával töröljük át.

A doboz tartalma 1 db programozható robot egér, 10 db kétoldalas feladatkártya, 30 db kétoldalas iránykártya, 22 db labirintus fal, 3 db alagút, 16 db labirintus alaplap, 1 db sajt, 1 db játékszabály
Anyaga műanyag
Ajánlott korosztály 5 - 99 év

Vélemények

5.00
2 értékelés
2
0
0
0
0
2021. 08. 06. -
Szuper játék!
2021. 07. 20. -

Ez érdekelhet!

Ragyogó csillagok kivetítő - Learning Resources

11.800 Ft
Utolsó 2 db raktáron
Várható szállítás: 2021. október 26.

Design & Drill Csavarozószett - Learning Resources

19.690 Ft
Utolsó 3 db raktáron
Várható szállítás: 2021. október 26.

Földgömb puzzle - Learning Resources

15.170 Ft
Utolsó 2 db raktáron
Várható szállítás: 2021. október 26.
1

Mental Blox GO! Logikai kihívás - Learning Resources

8.370 Ft
Előrendelhető - 2-6 hét
Várható szállítás: 2021. december 24.

Óriás nagyító - Learning Resources

2.360 Ft
Előrendelhető - 2-6 hét
Várható szállítás: 2021. december 24.

Code & Go - Programozható robotegér - Learning Resources

14.790 Ft
Utolsó 2 db raktáron
Várható szállítás: 2021. október 26.
1

Facebook kommentek