Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
7.290 Ft
Menny.:db
Kép 1/4 - Acuity - Figyeld a mintákat éles látásoddal! - Fat Brain Toys
Kép 2/4 - acuity
Kép 3/4 - acuity
Kép 4/4 - acuity
Acuity - Figyeld a mintákat éles látásoddal! - Fat Brain Toys
Nagyításhoz álljon a képre az egérrel

Youtube videók

Acuity - Figyeld a mintákat éles látásoddal! - Fat Brain Toys

7.290 Ft
Korosztály
Alsósoknak (5-10 év)
Menny.:db
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó:
Ki tudja leggyorsabban összepárosítani a kártyákat? Remek lehetőség a megfigyelés és érzékelés fejlesztésre, ismerkedésre a formákkal
Cikkszám: HOR0551FB
Szállítási díj: 990 Ft
Elérhetőség: Előrendelhető - 2-6 hét
Várható szállítás: 2021. augusztus 23.
Szerezhető hűségpontok: 98

Leírás és Paraméterek

Az Acuity – Mintafigyelő vizuális érzékelést, és forma felismerést fejlesztő játék. A játékosok egymás ellen, vagy együttműködve, az idő ellen küzdve is játszhatnak: a feladat a rejtett minták felismerése. De vigyázz! A szemed könnyen becsaphat… Egyszerű szabályai miatt az Acuity-t a család minden tagja játszhatja. Nem kell hozzá olvasni, csak egyszerűen húzni, fordítani, és párosítani.
70 tartós, és vibrálóan észbontó kártyájával az Acuity, a vizuális-térbeli érzékelést, és a forma felismerést fejlesztve, minden korosztály kedvence lesz.

Párosítsd a mintákat, és helyezd a kártyát a hálózatra.

Két pontszerzési mód:

Párosítsd a széleket
Párosíts egy húzópakliból vett kártyát, két, játékmezőben található kártya széleivel.

Párosítsd a sarkakat
Párosíts egy húzópakliból vett kártyát, négy, játékmezőben található kártya sarkaival.

Mi is az az Acuity?
Az Acuity – Mintafigyelő vizuális érzékelést, és forma felismerést fejlesztő játék. A játékosok egymás ellen, vagy együttműködve, az idő ellen küzdve is játszhatnak: a feladat a rejtett minták felismerése. A lapok felfordítása után, meg kell találniuk azok mintáját az előre kirakott, 6x6-os hálózatban, ami a játékmező lesz a továbbiakban. A játékidő 10-20 perc.

Cél:Párosítsd és gyűjtsd össze a legtöbb kártyát, hogy te nyerj!

A játék előkészítése

Párosítás: Az a játékos, aki elsőként veszi észre a húzott lap mintájával megegyező mintát a játékmezőn, hangosan jelzi: ’Látom!’, majd megmutatja a többi játékosnak is, hol rejtőzik a minta. Az a játékos, akinek ez sikerül, elnyeri az adott lapot, és a kör végéig félre teszi. Ez a játékos húz legközelebb a húzópakliból.

Többféleképpen is beillesztheted a kártyát a játékmezőbe:

Párosítsd a széleket
Párosíts egy húzópakliból vett kártyát, két, játékmezőben található kártya széleivel, vagy felső, vagy alsó részükkel (ahogy az ábra mutatja), vagy egymás mellé helyezve őket.

Párosítsd a sarkakat
Párosíts egy egy húzópakliból vett kártyát, négy, játékmezőben található kártya sarkaival.

Óramutató járásával megegyező/ ellentétes irányba
Fordíts el egy játékmezőben található kártyát egynegyeddel, az óramutató járásával megegyező, vagy azzal ellentétes irányba, hogy párosítani tudd őket. Folytasd a párosítást, míg el nem fogynak a húzópakli lapjai. Minden megszerzett kártya egy pontot ér. A legtöbb kártyát összegyűjtő játékos nyer! Ha több kört is játszotok, vezessétek az eredményeket papíron.

Kihívás
Ha egy játékos úgy gondolja, a húzott kártya nem párosítható a játékmezővel, azt kiálthatja: ’Kihívás!’ Ekkor a többi játékosnak 30 másodperce van, hogy megtalálják a rejtett mintát. Ha ez nem sikerül, a kártya a kihívó játékosé lesz. Ha azonban valakinek sikerül, a kártya azé a játékosé lesz, aki büntetésként még a kihívó játékos kártyái közül is elvehet egyet. Megjegyzés: Ha a kihívó játékos egy kártyával sem rendelkezik, ilyen esetben nem jár a ’büntetés kártya’

Hupsz…
Ha valaki azt mondja, hogy párt talált, de kiderül, hogy tévedett, büntetésként csöndben kell ülnie a továbbiakban, miközben a többiek folytatják a keresgélést. Ez a szabály a kihívásokra is érvényes.

Változatok
Egyéni játék: Próbáld megdönteni az egyéni időrekordod, miközben megkeresed a húzott kártyák mintáját a játékmezőn. Ha olyan kártyát húzol, aminek nem találod meg a mintáját, rakd félre. Forgasd a játékmező kártyáit, hogy még több párt találj. A nagyobb kihívás kedvéért próbáld ki az 5x5-ös, vagy 4x6-os játékmezőket is.

Kooperatív játék: A játékszabályok ugyanazok, mint az egyéni játék esetén. A játékosok csapatként együttdolgoznak, nem egymás ellen játszanak. Állíts be egy időzítőt 5 percre, és nézd meg, sikerül e a játékmezővel párosítanotok az összes kártyát, mielőtt az idő lejár.

Pontszerző játék: A játékosok pontokat gyűjtenek attól függően, hogy tudnak párosítani. Ha megfordítanak egy lapot a játékmezőből, hogy egyező mintát találjanak, egy pontot kapnak. Ha nem kell forgatniuk a kártyát, és úgy sikerül párt találniuk, azért két pont jár.

Versenykihívás: A játékmező kirakása után, egyenlő számban osszuk szét a kártyákat a játékosok között. Az a játékos nyer, akinek először sikerül az összes kártyáját párosítani. Amikor jelzed, hogy ’Látom!’, a tőled balra ülő játékosnak ellenőriznie kell a megoldásod. Tartsd meg a kártyáid, amikről úgy gondolod, nem tudod őket párosítani. Ha ezeken kívül elfogytak a kártyáid, mondd, hogy te nyertél. A többi játékosnak 30 másodperce lesz, hogy az általad nem párosított kártyák mintáját megtalálják. Ha senki nem talál ilyen párt, te nyertél. Ha valaki talál, akkor a játék tovább folytatódik, a többi játékossal, a nyertes pedig közülük fog kikerülni.

Haladó egyéni játék: Kezdd 2x2-es játékmezővel. Valahányszor nem találsz egyező mintát, illeszd a kártyát a játékmeződhöz. Próbáld meg minél kisebbnek megőrizni a játékmeződ.

Fiatal játékosoknak

Többféleképpen is könnyíthetünk az Acuity-t jásztó fiatalabb játékosok dolgán:
• Mutassuk meg nekik a húzott kártya mintáját, mielőtt még a többiek látnák
• Számoljunk el tízig minden ’párkeresés’ előtt, hogy extra időt kapjanak
• Az egyező mintákat megtalálva, próbáljuk jelezni a fiatalabb játékosnak, merre rejtőznek, és hagyjuk, hogy ő találja ki
• Az idősebb játékosok ne tehessen kártyát, a játékmező külső széleihez párosítva
• Az idősebb játékosok vagy csak a játékmező kártyáinak megfordításával, vagy csak azok nélkül kereshessenek egyezéseket, de ne mind a két módon.

A doboz tartalma 70 db különböző mintakártya
Anyaga Karton
Ajánlott korosztály 6+
Játékosok száma 2+

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Hasonló termékek

Logikai mátrix 1. - Frank

4.340 Ft
Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.

Állati logika - Dolgoztasd meg az agyad! - Fat Brain Toys

9.110 Ft
Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.

Ügyes galamb egyensúlyozó játék

7.290 Ft
Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.

Vidám csibék - Fat Brain Toys

8.020 Ft
Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.

Figolo társasjáték - Stragoo Games

2.290 Ft
Előrendelhető - 2-6 hét
Várható szállítás: 2021. augusztus 23.

Aranyalma szabályjáték - Beleduc

20.890 Ft
Raktáron - 1-3 munkanap
Várható szállítás: 2021. június 23.

Facebook kommentek